भिडियो हेर्न बक्सको बीचमा क्लीक गर्नुस


'''विदेशबाट कमाएर पठाएको २२ लाख रुपैया श्रीमतीले मोजमस्तीमा उडाएको र परपुरुषसंग सम्बन्ध राखेपछी हत्या ! श्रीमान आफैले गरे प्रहरी सामु आत्मसमर्पण''

म रेसराज राई । घर ओखलढुंगा हो भने हाल सुनसरीको धरान १९ किराँत चोकमा बस्दै आएको छु । होलीको दिन मैले श्रीमतीको हत्या गरेको हु । मलाई पक्राउ गर्नुस, म सजाय भोग्न तयार छु । माथिको बयान हो श्रीमतीको हत्या गर्ने हत्यारा रेसराज राईको । विदेशबाट कमाएर पठाएको २२ लाख रुपैया श्रीमतीले मोजमस्तीमा उडाएको र परपुरुषसंग सम्बन्ध राखेकोले हत्या गरेको राइले प्रहरीमा बयान दिएका छन । उनले भने – जे भए पनि हत्या गरेको हुँ, सजाय त भोग्नु पर्छ भनेर आत्मसमर्पण गर्न आएको हुँ । From : sajhapge.com बिबेक ले सानिको टिसर्ट फुकलि दियो बिबेक ले सानिको टिसर्ट फुकलि दियो अब सानि शिर्फ् पेन्टि मा मात्रै थियो मैले उनि हरु को आवज् त सुन्न सकिन तर हेर्न चै मा सक्थे अनि बिबेक ले पानि आफ्नो हाल्फ पाइन्ट फुकालेर सानिलाई बेड मा जनाईशारा गर्यो सानि चुप्चाप बेड मा गयेर बस्यो बिबेक अब भेस्ट र पेन्टि मा मात्रै थियो बिबेक पानि बेड मा गयो सानि बेड मै बसि राखे को थियो बिबेक नजिक् गयेर उभियो सानिले बिबेक को बिस्तारै पेन्टि खोल्यो जब बिबेक को पेन्टि तल सर्यो मैले अर्को हात् ले आफ्नो मुख् छोपे बिबेक को त लाडो येति मोटो र लामो भैसके को रहेछ लाडो पानि ले भिजेको थियो सानिले बिस्तारै तेस् लाई समातेर चलाउन थल्यो यो देखेर मा सह नै सकिन मालाई मेरो पेन्टि भिजे को अनुभव् गरे येसो छमे को त मेरो पेन्टि नरमेरो सङ भिजि सके को रछेछ मा यो सबै मेरो मोबिले मा रेकर्ड गर्दै थिये। मालाई मेरो पेन्टि भिजे को ले अफ्ट्यारो भयको हुनाले ले येक् हात् ले नै बिस्तारै आफ्नो पेन्टि फुकालेर आफ्नो गोजि मा हाले र आफ्नो माल् मा औला ले बिस्तारै चलाउन थाले मेरो माल बाट त पानि झरेको झरै भैराखे को थियो जस्ले गर्दा मेरो दुबै खुट्टा को बिच् मा भिजिसके को छ मा आफ्नो औल जति सक्यो तेति भित्र छिरौन कोसिस् गरि राखे को थियो मेरो ध्यान शिर्फ् रूम् भित्र थियो लग्थ्यो मेरो कान् र दिमाग् ले क् हि काम् गरेको छैन शिर्फ् मेरो आख बहेक्। भित्र सानिले बिबेक को लाडो चलाउद बिबेक मुख् मा हाल्न थल्यो र चुस्न थल्यो बिबेक ले पानि सानिको टाउको समातेर सानिको मुख् भित्र जति सक्यो आफ्नो लाडो पेल्न कोसिस् गर्यो येसो गर्दा सानिकहिले कहि वाक् वाक् गर्थ्यो र सानिको रयाल ले बिबेक को लाडो पुरै भिजि सके को थियो बिबेक को लाडो पानि झन् झन् कडा र लामो हुदै गये जस्तो लग्थ्यो पछाडि बाट भयेको ले मैले सानिको बक्क् र बिबेक लाई अगाडि बाट देख्न सके को थिये १० मिन् जति सानिले सक गरि सके पछि बिबेक लाडोमुख् बाट निकलि दियो र आफु पानि सानिको अगाडि बसेर सानिको पेन्टि फुकाल्न थल्यो र सानि बेड मा माथि सम्मा बस्न थल्यो बिबेक ले अब भेस्ट पानि खोल्यो र पुरै दुबै जना नाङै भये बिबेक ले सानिको दुबै खुट्टा फट्टाई दियो र मैले अब सानिको माल् इस्पस्त देखे सानिले आफ्नो माल् पुरै सेभ गरे को रहे छ। मालाई येक्दम् गारो भै सके थियो मा कहेले यौटा हात् ले माल् चलाउथे त कैले दुध् समाउथे मालाई मेरो ब्रा पानि खोल्न मन लग्यो अनि हात् पछाडि लगेर मैले ब्रा को हूक् निकलि दिये ब्रा स्तृप्लेस्स् भये को हुनाले ले हूक् खोल्ने बितिकै तोप् मुनि बाट निकलेर भुइ मा राखे अब मालाई आफ्नो शरिर हलुक अनु भव् भयो मेरो पतलो तोप् बाट अब दुध् माज ले देखिन्थ्यो पानि र चलाउद सिधै दुध् मा चलाय जस्तै महसुस हुन्थ्यो। मा चै यौटा हात् ले येसरि नै चलाउद अर्को हात् ले रेकर्ड गर्दै थिये। उता बिबेक ले भने खुट्टा फट्टाई सानिको माल्मा आफ्नो जिब्रो ले चलाउद थियो यो देखेर रत् अ मालाई असधै गारो भयो येस्तो लग्थ्यो कि ढोका फोडेर फोडेर नै अगाडि जओ कि जस्तो लग्थ्यो तर येस् गर्ने मेरो हिम्मात् हुने कुरै भयेन मा हेर्दै थिये सानि पानि अशये भयेर छत्पतदै करौदै थियो। बिबेकले भने चाट्न छोडेको हैन सयेद् बिबेकले माल् बाट निस्के को थोप थोप पानि पिसक्यो होल मेरो भने पानि रोकिने छदेको नै हैन मेरो हात् पानि भिजि सक्यो मालाई सहन निकै गारो भैसके थियो। बिबेक ले येक् छिन् पछि उस्को माल् बाट आफ्नो मुख् हटायर सानिलाई किस गर्न थल्यो अनि बिबेक बेड मा पल्त्यो र सानिलाई बिबेक को माथि बस्न इसर गर्न थल्यो सानि उथेर बिबेक को माथि चद्यो र येक् हात् ले बिबेक को लाडोसमातेर बिस्तारै तेस् माथि बस्न थल्यो पहिल सानिको माल् मा बिबेक को लाडो अधि जति छिर्यो र बिबेक अलि बेसरि माथि प्रेस्स् गर्दा सानि निकै चिचै हुनाले पानि बिबेक को निक थुलो नै थियो सयेद् ६ ” ।येक् छिन् अलि बिस्तारै सानितल माथि गरि सके पछि स्पीद् अलि बध्न थल्यो र येसरि ५ मिन् जति तल माथि गरि सके पछि सानि उथेर फेरि बिबेक को लाडो चुस्न थल्यो मालाई भने अलि घिन् लग्यो माल् भित्र छिरेको लाडोफेरो मुख् मा राखे को देखेर तर जोश् मा होश् हुबिबेकन भने झै मैले पानि आफ्नओ माल् मा लगे को हात्लै बिस्तारै निकलेर मेरो आफ्नो फिङेर् लाई मेरो मुख् मा लगे र पानि ले भिजे को फिङेर् लाई चुस्न थाले सचै माज आउदो रहेछ। उता बिबेक ले सानिलाई डग स्टायल मा बस्न भनि राखे को रहे छ तर सानिलाई त्यो स्टायल मन पर्दैन क्य रे मानि राखे को थिये न तर बिबेक को जिद् अगाडि क् हि लगेन बिबेक ले आखिर् सानिलाई बस ये र छोड्यो र बिबेक ले पछाडि बाट दनदन् हिर्कौन थल्यो सानि भने माछि माछि करौ थियो सानिलाई निकै दुखे छ क्यरे उस्ले हत न पत निक ले र बेड मा पल्तिन थल्यो मेरो बिचर् मा सयेद् सानिलाई पुगिसके को थियो तर बिबेक चै पुगे को छैन बिबेक सानिलाई क् हो रेकुएस्त् गरेको मैले सुन्न सकिन तर त्यो सुनेर सानिनै नै भने र करौ दै थियो करौद करौ दै पानि बिबेक ले सानिको दुबै खुट्टा फट्टाई माल् को मुनि चाकको दुलो मा थुक् रक्न थल्यो यो देखेर मालाई अछमा लग्यो यो क् गरेको होल भने र त्यो पछि मैले ज् द्खे त्यो मैले कहिले कल्पन मा पानि सोचे को थियेन बिबेकले त आअप्नओ लाडो चाक् को दुलो मा पो छिरओन कोसिस् गर्दै थियो तर येति सनो दुलो मा बिबेक को तेति थुलो लाडो जावोस पानि कसरि उता सानिभने पसिना पसिना गरिकराईराखे को थियो ५-६ पल्त को कोसिस् मा बिबेक ले आखिर् छिरायरनै छोड्यो तेस् पछि त सयेद् १०-१५ चोटि को धक्का मा बिबेक को झर्न लगेछ क्य्र हत न पत्त बिबेकले तेह बाट लाडो निकलेर बेसरि लाडोचलाउन थल्यो येसरि २-३ चोटि हलौद बिबेक ४-५ चोटि पिच्करि ले जस्तो आफ्नो बिर्य सानिको दुध् मा हान्न थल्यो येसरि हान्न थल्द क् हि बिर्य सानिको दुध् मा त क् हि अनुह र्मा त क् हि मुख् मा पुग्यो बिबेक थकेर होल दङ्रङ बेड मा थल्यो सानिमुख् मा परेको बिर्य लाई जिब्रो खन थल्यो र मैले दियेको टिसर्टले दुध्मा लगेको बिर्ये पुछ्न थल्यो येति हेर्द हेरदिअ मेरो त बेहाल् भैसके को थियो मेरो शरिर अजै ततेको नै थियो उनि हरु दुबै जाननाङै बेड मा पल्तन थल्यो। र मा बिस्तारै स्तूल् बाट तल वोर्ले र स्तूल् लाई मेरो आफ्नो रूम् राखेर येक् छिन् खात् मा बसे मेरो त भित्र ब्रा पानि थियेन र पेन्टि पानि मेरो माल् अजै भिजे कै थिय…|
भिडियो हेर्न बक्सको बीचमा क्लीक गर्नुस